22071
Książka
W koszyku
Książka to podstawowe kompedium wiedzy dotyczącej marketingu w turystyce. Opisano w niej zagadnienia związane z marketingiem, produktem turystycznym. Najwięcej miejsca poświęcono tematom dotyczącym instrumentów promocji turystycznej, a w tym reklamy, public relation, sprzedaży, dystrybucji.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1852 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3114.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5283.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej