22409
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Książka omawia rolę jakościowych badań w nowoczesnym marketingu, przedstawia najczęściej stosowane narzędzia badawcze, ich zalety i ograniczenia, radzi, jak unikać błędów w badaniach jakościowych, zawiera liczne przykłady wykorzystania jakościowych badań marketingowych w praktyce. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1496 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2922.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 207-208.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again