22406
Book
In basket
Drugie, poprawione i rozszerzone wydanie popularnego podręcznika na temat strategicznego planowania marketingowego, będącego podstawowym zadaniem menedżerów. Obejmuje ono bowiem zarówno wybór rynków, na których przedsiębiorstwo będzie konkurować, jak i ustalenie sposobu osiągania trwałej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach. W książce został przedstawiony w jasny i wyczerpujący sposób proces planowania strategicznego współczesnego przedsiębiorstwa. Przedstawiając zasady oraz techniki opracowywania i realizacji planów marketingowych, autorzy podają studia przypadków, będące opisem sytuacji decyzyjnych występujących w praktyce. Umożliwi to czytelnikom zastosowanie zdobytej wiedzy do rozwiązywania konkretnych problemów.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1738 [Magazyn 1], 2919 [Magazyn 2], P.1739 [Magazyn 1], P.2960 [Magazyn 1], P.2961 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1737.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1492.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 401-404.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again