22068
Book
In basket
W książce przedstawiono zarys wiedzy o polskiej bankowości komercyjnej, pracującej w warunkach gospodarki rynkowej konkurencji i ryzyka bankowego. Zaprezentowano w niej otoczenie, w jakim działa bank komercyjny (system bankowy, polityka banku centralnego), strategię banku komercyjnego, kształtowanie operacji aktywnych i pasywnych, zarządzanie ryzykiem bankowym, metody i instrumenty finansowego rynku terminowego, programowanie jego działalności, metody analizy finansowej oraz czynniki wpływające na kształtowanie wyników banku. Szczególną uwagę poświęcono marketingowi. Omówiono także aktualną polską politykę w zakresie operacji bankowych w nawiązaniu do rozwiązań stosowanych na świecie. Wiele miejsca zajmuje prezentacja nowych, wprowadzonych przez polskie banki operacji, takich jak leasing, faktoring i forfaiting. Uwzględniono również operacje związane z obsługą papierów wartościowych. Książka przeznaczona jest dla biznesmenów, osób korzystających z usług banków, kadr kierowniczych i pracowników banków, wykładowców i studentów wyższych uczelni, szkół policealnych, średnich oraz kursów menedżerskich.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2829.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again