22036
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono zarys wiedzy o polskiej bankowości komercyjnej, pracującej w warunkach gospodarki rynkowej konkurencji i ryzyka bankowego. Zaprezentowano w niej otoczenie, w jakim działa bank komercyjny (system bankowy, polityka banku centralnego), strategię banku komercyjnego, kształtowanie operacji aktywnych i pasywnych, zarządzanie ryzykiem bankowym, metody i instrumenty finansowego rynku terminowego, programowanie jego działalności, metody analizy finansowej oraz czynniki wpływające na kształtowanie wyników banku. Szczególną uwagę poświęcono marketingowi. Omówiono także aktualną polską politykę w zakresie operacji bankowych w nawiązaniu do rozwiązań stosowanych na świecie. Wiele miejsca zajmuje prezentacja nowych, wprowadzonych przez polskie banki operacji, takich jak leasing, faktoring i forfaiting. Uwzględniono również operacje związane z obsługą papierów wartościowych. Książka przeznaczona jest dla biznesmenów, osób korzystających z usług banków, kadr kierowniczych i pracowników banków, wykładowców i studentów wyższych uczelni, szkół policealnych, średnich oraz kursów menedżerskich.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2829.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej