22409
Book
In basket
Strategia personalna firmy / pod red. Marta Juchnowicz. - Warszawa : "Difin", 2000. - 236 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Strategia personalna precyzuje kierunki, cele i zasady gospodarowania zasobami pracy w dłuższym okresie. Wyklucza przypadkowość działań, wydłuża horyzont czasowy, czyniąc decyzje kadrowe bardziej racjonalnymi. Globalizacja rynków i firm, postęp w dziedzinie komunikacji i wymóg zwiększenia elastyczności działań z jednej strony oraz wzrost liczby osób z wyższym wykształceniem, rosnący popyt na wiedzę oraz zmiany w aspiracjach i świadomości pracowników z drugiej strony, powodują konieczność stałej ewolucji strategii personalnych poszczególnych firm. W podręczniku autorzy przybliżyli m.in. poniższe tematy: - fazy rozwoju funkcji zarządzania, - modele zarządzania zasobami ludzkimi, - kompetencje w procesach pracy, - kultura zarządzania procesami, - kierowanie karier w strategii rozwoju kadr, - szkolenie pracowników, - strategie motywacyjne, - realia polskich firm, - komunikowanie ustne, pisemne, werbalne, niewerbalne, - bariery w komunikowaniu się i sposoby ich przełamywania, - controlling personalny, - stosunek kosztów pracy do jej wydajności.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2741.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again