22409
Książka
W koszyku
Strategia personalna firmy / pod red. Marta Juchnowicz. - Warszawa : "Difin", 2000. - 236 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Strategia personalna precyzuje kierunki, cele i zasady gospodarowania zasobami pracy w dłuższym okresie. Wyklucza przypadkowość działań, wydłuża horyzont czasowy, czyniąc decyzje kadrowe bardziej racjonalnymi. Globalizacja rynków i firm, postęp w dziedzinie komunikacji i wymóg zwiększenia elastyczności działań z jednej strony oraz wzrost liczby osób z wyższym wykształceniem, rosnący popyt na wiedzę oraz zmiany w aspiracjach i świadomości pracowników z drugiej strony, powodują konieczność stałej ewolucji strategii personalnych poszczególnych firm. W podręczniku autorzy przybliżyli m.in. poniższe tematy: - fazy rozwoju funkcji zarządzania, - modele zarządzania zasobami ludzkimi, - kompetencje w procesach pracy, - kultura zarządzania procesami, - kierowanie karier w strategii rozwoju kadr, - szkolenie pracowników, - strategie motywacyjne, - realia polskich firm, - komunikowanie ustne, pisemne, werbalne, niewerbalne, - bariery w komunikowaniu się i sposoby ich przełamywania, - controlling personalny, - stosunek kosztów pracy do jej wydajności.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2741.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej