22425
Książka
W koszyku
Książka wyjaśnia koncepcje i zasady marketingu, które mają coraz większe zastosowanie w przemyśle turystycznym na świecie. W tekście można znaleźć liczne przykłady wykorzystujące najświeższe doświadczenia wielu krajów. Publikacja zawiera także aktualne przykłady działalności marketingowej przygotowane przez wysokiej rangi praktyków marketingu turystycznego
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1395 [Magazyn 1], P.1393 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1394.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej