22409
Książka
W koszyku
Forma i typ
Książka dotyczy funkcjonowania gimnazjum oraz w mniejszym zakresie szkoły podstawowej. W publikacji prezentowane są interesujące wyniki badań postaw dyrektorów, nauczycieli, uczniów i rodziców wobec gimnazjum, dane dotyczące infrastruktury oświatowej oraz ocena jakości programów i podręczników gimnazjalnych - Ponadto czytelnik znajdzie w niej informacje na temat grupowania uczniów w gimnazjum, problemów wychowawczych i zagadnienia drugoroczności. Badania ISP pokazują, jak ważne jest systematyczne śledzenie trudności, których doświadcza polska oświata, i formułowanie na tej podstawie wniosków korygujących efekty wprowadzanych zmian. Niniejsze opracowanie umożliwia merytoryczną | dyskusję wszystkim zainteresowanym poprawą jakości oświaty.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2675.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej