22409
Książka
W koszyku
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem zarządzania, lecz nicią przewodnią w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ciągłego ulepszania (PCU). Poczynając od analizy pozycji przedsiębiorstwa wobec konkurencji każdy, stanowiący odrębną całość, rozdział objaśnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zależnie od sytuacji przedsiębiorstwa można wybierać odpowiednie rozdziały i zastosować opisane w nich metody.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1350.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej