22409
Book
In basket
Powszechność stosowania narzędzi informatyki w życiu społecznym ma swoje określone konsekwencje dla edukacji. Komputer nie jest tu jeszcze środkiem dydaktycznym jak by się mogło wydawać , lecz potężnym narzędziem wsparcia intelektualnego człowieka. Fakt ten powoduje, że wprowadzenie komputera do edukacji ma wielorakie dla niej konsekwencje. Wielość i różnorodność występujących tu problemów prezentowana jest w rozdziale I niniejszej książki. Rozdział III dotyczy problemów informatyzacji polskiej edukacji. Rozdział IV poświęcony jest problemom nauczania na odległość. W dobie masowego generowania komputerowych programów edukacyjnych obserwujemy coraz wyrażniej potrzebę nabywania umiejętności rozróżniania programów pod kątem ich wartości dla procesu kształcenia. W rozdziale V dokonano analizy dotychczas funkcjonujących systemów oceny oprogramowania. Rozdział VI omawia problemy związane z napędami CD-ROM, kartami dżwiękowymi oraz programami prezentacyjnymi.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2533 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1278.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again