22409
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Praca stanowi próbę systematycznego wglądu w problematykę badań jakościowych, która budzi coraz większe zainteresowanie studentów oraz tych praktyków, którzy warsztat badawczy socjologii usiłują wprząc do prac o charakterze komercyjnym. Zaletą książki jest oryginalność ujęcia przedstawionej problematyki, unikalność na rynku polskim, praktyczne przedstawienie zasad stosowania metod jakościowych, a także praktyczne wskazówki i ćwiczenia dotyczące nauczania metod jakościowych. Publikacja przeznaczona dla studentów i wykładowców wydziałów zarządzania i marketingu, nauk społecznych oraz wydziałów z kierunkami socjologia, psychologia i pedagogika (do przedmiotów: Metody badań społecznych, Metodologia badań społecznych, Socjologia interpretatywna).
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2386 [Magazyn 2], P.4406 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2387.V.9 [Czytelnia B], 4864.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej