22409
Książka
W koszyku
Książka prezentuje jedną z najbardziej popularnych metod badawczych stosowanych w badaniach marketingowych - tzw. zogniskowane wywiady grupowe (focus groups). Jest to metoda jakościowa, która, z pozoru prosta, wymaga wysokich kwalifikacji od osób przeprowadzających wywiady - moderatorów. Z książki dowiemy się, jak krok po kroku zaplanować i poprawnie przeprowadzić badanie, jakich błędów unikać itp. Lektura czysto praktyczna!
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2385 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2384.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej