22406
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
W książce Autorka, w sposób jasny i poparty przykładami z polskiej praktyki gospodarczej, przedstawiła problematykę wykorzystania koncepcji marketingu na rynku usług bankowych. Dzięki tej książce Czytelnik: uzyska podstawową wiedzę o specyfice działań marketingowych na rynku usług bankowych, zrozumie znaczenie marketingu dla rynkowej skuteczności działania banku w warunkach konkurencji, zdobędzie informacje o możliwościach wykorzystania tradycyjnych i nowoczesnych instrumentów marketingu-mix w działalności operacyjnej banku, będzie wiedzieć, jakie metody badań marketingowych można wykorzystać do oceny jakości pracy oddziału banku i jego oferty usługowej oraz potrzeb nabywców i zachowań konkurencji, zapozna się z przykładami wykorzystania zasad i metod marketingowych w działalności banków na szczeblu oddziałów operacyjnych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2369.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 206-207.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again