22406
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema środkami (instrumentami) oddziaływania na rynek. Są nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W książce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak się ją określa, a następnie pokazano, jak planując poszczególne instrumenty, utrzymuje się lub poprawia tę pozycję.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej