22425
Książka
W koszyku
Rozprawy wchodzące w skład niniejszego tomu odzwierciedlają obszary naukowej refleksji pedagogicznej, rozwijanej współcześnie w środowisku uniwersyteckim Krakowa. Jedne z nich ukazują myśl powstałą w tym środowisku dawniej, ale również dzisiaj, kontynuowaną i dostosowaną do potrzeb zmienionej sytuacji oświatowej. Inne z kolei zawierają rozważania nowe, tworzone i rozwijane w tym ośrodku w ciągu ostatnich lat. Łącznie, teksty te traktują o ważnych składnikach współczesnej oświaty polskiej, zarówno o jej teorii, jak i rozwiązaniach praktycznych. Są to problemy dotyczące: kształcenia nauczycieli, teorii i praktyki wychowania i nauczania w różnych instytucjach i środowiskach, stanu i koncepcji badań naukowych nad tymi procesami, organizacji czasu wolnego dzieci i młodzieży, dróg recepcji krakowskiej myśli pedagogicznej w innych środowiskach naukowych naszego kraju. Niektóre opracowania ukazują także wkład przestawicieli innych, współpracujących z pedagogiką, nauk (filozofia, psychologia, socjologia) w tworzenie współczesnej teorii nauczania i wychowania.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2257 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2258.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej