22425
Book
In basket
Rozprawy wchodzące w skład niniejszego tomu odzwierciedlają obszary naukowej refleksji pedagogicznej, rozwijanej współcześnie w środowisku uniwersyteckim Krakowa. Jedne z nich ukazują myśl powstałą w tym środowisku dawniej, ale również dzisiaj, kontynuowaną i dostosowaną do potrzeb zmienionej sytuacji oświatowej. Inne z kolei zawierają rozważania nowe, tworzone i rozwijane w tym ośrodku w ciągu ostatnich lat. Łącznie, teksty te traktują o ważnych składnikach współczesnej oświaty polskiej, zarówno o jej teorii, jak i rozwiązaniach praktycznych. Są to problemy dotyczące: kształcenia nauczycieli, teorii i praktyki wychowania i nauczania w różnych instytucjach i środowiskach, stanu i koncepcji badań naukowych nad tymi procesami, organizacji czasu wolnego dzieci i młodzieży, dróg recepcji krakowskiej myśli pedagogicznej w innych środowiskach naukowych naszego kraju. Niektóre opracowania ukazują także wkład przestawicieli innych, współpracujących z pedagogiką, nauk (filozofia, psychologia, socjologia) w tworzenie współczesnej teorii nauczania i wychowania.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2257 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2258.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again