22068
Book
In basket
Produkt turystyczny, albo jak organizować poznawanie świata podręcznik + ćwiczenia Książka Produkt turystyczny, albo jak organizować poznawanie świata odpowiada na pytania - co to jest produkt turystyczny - jak on powstaje - dla kogo jest przeznaczony - kto jest twórcą produktu turystycznego - jakich oczekujemy efektów Adresatami są studenci i praktycy branży turystycznej. Autorzy, od wielu lat prowadzący zajęcia dydaktyczne na różnych szczeblach nauczania oraz uczestniczący w pracach grup konsultacyjnych powoływanych w celu opracowania programów rozwoju turystyki, zauważyli na polskim rynku wydawniczym brak książki, która byłaby przydatna jednocześnie dla środowiska akademickiego, jak i dla osób praktycznie zajmujących się organizacją turystyki. Publikacja niniejsza, integrując zagadnienia teoretyczne i praktyczne stara się tę lukę zapełnić. Takiemu zamierzeniu odpowiada podział opracowania na dwie części. Pierwsza, czyli zagadnienia teoretyczne, gdzie omawiane są problemy ogólne, dotyczące teorii, metodologii poznawania i kreowania produktu turystycznego, zawiera liczne przykłady, tzw. studia przypadków. W drugiej części (przewodniku do ćwiczeń) zamieszczono schemat postępowania praktycznego, którego celem jest opracowanie własnej koncepcji kreowania produktu turystycznego.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1351 [Magazyn 1], P.1353 [Magazyn 1], P.1352 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1087.XX.5 [Wypożyczalnia B], 2338.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1085.XX.5 [Czytelnia B], P.1086.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again