22012
Książka
W koszyku
Produkt turystyczny, albo jak organizować poznawanie świata podręcznik + ćwiczenia Książka Produkt turystyczny, albo jak organizować poznawanie świata odpowiada na pytania - co to jest produkt turystyczny - jak on powstaje - dla kogo jest przeznaczony - kto jest twórcą produktu turystycznego - jakich oczekujemy efektów Adresatami są studenci i praktycy branży turystycznej. Autorzy, od wielu lat prowadzący zajęcia dydaktyczne na różnych szczeblach nauczania oraz uczestniczący w pracach grup konsultacyjnych powoływanych w celu opracowania programów rozwoju turystyki, zauważyli na polskim rynku wydawniczym brak książki, która byłaby przydatna jednocześnie dla środowiska akademickiego, jak i dla osób praktycznie zajmujących się organizacją turystyki. Publikacja niniejsza, integrując zagadnienia teoretyczne i praktyczne stara się tę lukę zapełnić. Takiemu zamierzeniu odpowiada podział opracowania na dwie części. Pierwsza, czyli zagadnienia teoretyczne, gdzie omawiane są problemy ogólne, dotyczące teorii, metodologii poznawania i kreowania produktu turystycznego, zawiera liczne przykłady, tzw. studia przypadków. W drugiej części (przewodniku do ćwiczeń) zamieszczono schemat postępowania praktycznego, którego celem jest opracowanie własnej koncepcji kreowania produktu turystycznego.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1351 [Magazyn 1], P.1353 [Magazyn 1], P.1352 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1087.XX.5 [Wypożyczalnia B], 2338.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1085.XX.5 [Czytelnia B], P.1086.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej