22415
Book
In basket
(Literatura Pedagogiczna)
"Każda lekcja jest lekcją myślenia" - to z pewnością trafne przesłanie tej książki. Autor, profesor uniwersytecki, wykorzystując własne doświadczenie dydaktyczne, przedstawia wiedzę oraz umiejętności konieczne nauczycielom w procesie rozwijania myślenia uczniów. Opisuje przejawy umiejętności myślenia, omawia programy jego rozwoju (nauczanie - jak myśleć), proponuje ćwiczenia i scenariusze zajęć, uzasadniając tezę o społecznych uwarunkowaniach rozwoju myślenia dzieci. Podkreśla konieczność takiego aktywizowania wiedzy zdobytej przez ucznia w szkole, aby mogła ona przydać się w codziennym życiu. Książka adresowana przede wszystkim do nauczycieli szkół podstawowych, może też zainteresować studentów pedagogiki.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.799.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again