22427
Book
In basket
Form of Work
Subject
Informacja turystyczna stała się towarem, bez którego nie może już funkcjonować ta część gospodarki świata. Dzięki stosowaniu w niej nowych metod zarządzania i organizacji, nowych produktów i marketingowych sposobów zachęcania ewentualnych klientów do korzystania z usług firm turystycznych, korzystnie może to wpłynąć na ich kondycję finansową. Jednakże z wielu powodów, m.in. trwającej od 1989 r transformacji gospodarczej naszego Państwa system informacji turystycznej jest wciąż niekompletny i niestabilny. Dlatego jego strukturze i analizie efektywności działania poświęca Autor niniejszą pracę.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3045 [Magazyn 1], P.3046 [Magazyn 1], P.740 [Magazyn 1], P.3044 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.741.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1788.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again