22409
Book
In basket
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1412.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg. : "Communication skills for information systems" 1995.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [331].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again