22409
Book
In basket
W pracy zanalizowano m.in. rynki lokalne i regionalne, problemy zagospodarowania przestrzeni miejskiej, zarządzanie marketingowe miastem. Zdefiniowano pojęcie konkurencyjności regionu oraz zaprezentowana została logika wyznaczania strategii konkurencyjnych. Odrębnym zagadnieniem poruszonym w prezentowanej monografii jest wdrażanie strategii rozwojowych poprzez zarządzanie projektami oraz rozwijanie partnerstwa publiczno-prywatnego. Całość pracy zamykają publikacje traktujące o funkcjonowaniu rynku nieruchomości i zarządzaniu nieruchomościami.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5297 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6584.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6583.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again