22406
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Form of Work
Subject
Słowo kluczowe
Celem książki, skierowaniej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zgadnienia związane z organizacją kanałów dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produktów i rozmieszczaniem ich na rynku.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 1304.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7247.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again