22409
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7258 [Magazyn 2], P.5931 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5930.IX.16.1 [Magazyn 1], P.5934 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2954.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7259.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej