22409
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7258 [Magazyn 2], P.5931 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5930.IX.16.1 [Magazyn 1], P.5934 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2954.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7259.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again