22409
Book
In basket
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1851 [Magazyn 2], P.818 [Magazyn 1], 1023 [Magazyn 2], P.819 [Magazyn 1] (4 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again