22409
Książka
W koszyku
W publikacji kolejno omówiono etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Książka przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5646 [Magazyn 1], P.5867 [Magazyn 1], P.5868 [Magazyn 1], P.5869 [Magazyn 1], P.424 [Magazyn 1], P.5870 [Magazyn 1], P.425 [Magazyn 1], P.5866 [Magazyn 1], P.5873 [Magazyn 1], P.5872 [Magazyn 1], P.5871 [Magazyn 1], 1012 [Magazyn 2], P.423 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7246.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7245.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej