22409
Book
In basket
W publikacji kolejno omówiono etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Książka przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5646 [Magazyn 1], P.5867 [Magazyn 1], P.5868 [Magazyn 1], P.5869 [Magazyn 1], P.424 [Magazyn 1], P.5870 [Magazyn 1], P.425 [Magazyn 1], P.5866 [Magazyn 1], P.5873 [Magazyn 1], P.5872 [Magazyn 1], P.5871 [Magazyn 1], 1012 [Magazyn 2], P.423 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7246.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7245.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again