22409
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Form of Work
Subject
Słowo kluczowe
Książka pokazuje zastosowania podstawowych narzędzi marketingu w turystyce. Podręcznik został napisany na poziomie wprowadzającym, umieszczono w nim jednak bogatą literaturę, która powinna pomóc w samodzielnym studiowaniu bardziej szczegółowych zagadnień. Praca jest adresowana do nauczycieli i słuchaczy szkół wyższych i średnich, studiów policealnych, szkół biznesu i kursów doskonalenia kwalifikacji, a także do coraz liczniejszej rzeszy właścicieli i pracowników agencji turystycznych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2355 [Magazyn 2], 2356 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2358.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again