22409
Książka
W koszyku
(Sport dla wszystkich)
Celem książki jest próba opracowania teoretycznych i praktycznych podstaw zastosowania marketingu w obszarze sportu dla wszystkich. Zawarte w publikacji treści dotyczące działalności organizacji nonprofit, możliwości adaptacji marketingu do potrzeb sportu dla wszystkich mają wskazać, jak należy postępować w takiej organizacji, aby zaspokajając potrzeby klientów i uwzględniając specyfikę szeroko rozumianego otoczenia osiągnąć zasłużony cel.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.105 [Magazyn 2], B.176 [Magazyn 2], B.175 [Magazyn 2], B.106 [Magazyn 2], B.174 [Magazyn 2], B.104 [Magazyn 2] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.102.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.103.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej