22409
Book
In basket
(Sport dla wszystkich)
Celem książki jest próba opracowania teoretycznych i praktycznych podstaw zastosowania marketingu w obszarze sportu dla wszystkich. Zawarte w publikacji treści dotyczące działalności organizacji nonprofit, możliwości adaptacji marketingu do potrzeb sportu dla wszystkich mają wskazać, jak należy postępować w takiej organizacji, aby zaspokajając potrzeby klientów i uwzględniając specyfikę szeroko rozumianego otoczenia osiągnąć zasłużony cel.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.105 [Magazyn 2], B.176 [Magazyn 2], B.175 [Magazyn 2], B.106 [Magazyn 2], B.174 [Magazyn 2], B.104 [Magazyn 2] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. B.102.XIX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.103.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again