22423
Book
In basket
W poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Zakres książki jest bardzo obszerny, ponieważ Autor przedstawił zarówno główne koncepcje strategii organizacji, jak i metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Książka jest obowiązkową lekturą i przewodnikiem zarówno dla menedżerów, doradców, słuchaczy studiów podyplomowych, jak i dla studentów wyższych lat studiów zarządzania i ekonomii.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5910 [Magazyn 1], P.5911 [Magazyn 1], P.5906.IX.6 [Magazyn 1], P.5909 [Magazyn 1], 7252.IX.6 [Magazyn 1], P.5908 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5907.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7251.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again