22071
Book
In basket
Publikacja zawiera dużo praktycznych zaleceń dotyczących komunikowania się z osobami, które znalazły się w trudnej sytuacji i mają ograniczenia w standardowej komunikacji i odbiorze informacji oraz cenne wskazówki – jak radzić sobie z trudnymi klientami. Książka ma charakter teoretyczno-praktyczny, w którym zawarte są propozycje autorskich rozwiązań, w szczególności dotyczących radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem czy współpracownikiem.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22555.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22554.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 233-259. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again