21979
Book
In basket
Strategia korporacji / Mariola Ciszewska-Mlinarič, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright © 2021. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania: - Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego? - Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji? - Jakie są główne ścieżki wzrostu? - Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych? - Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 22487.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22486.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 175-177. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again