22409
Book
In basket
Kreowanie wizerunku miasta o tożsamości obciążonej dziedzictwem historycznym to zagadnienie nowatorskie w marketingu terytorialnym. Specjalnie na potrzeby publikacji zdefiniowano kategorię miast-pomników i przyjęto, iż obiektem wybitnie reprezentującym tę grupę będzie miasto Oświęcim. Postawiono zatem pytanie badawcze: czy tragiczne historyczne dziedzictwo Oświęcimia może stanowić punkt wyjścia do budowania nowych wartości i kreowania wizerunku stwarzającego szansę do rozwoju terytorium i wspólnoty lokalnej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21941.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 230-244.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again