22409
Book
In basket
Celem podjętych w książce analiz jest scharakteryzowanie wzorców zróżnicowania nasilenia poszczególnych symptomów zaburzeń ze spektrum autyzmu (ASD) poprzez poziom reaktywności sensorycznej i poziom rozwoju teorii umysłu. Opis tych wzorców pozwala na sformułowanie propozycji uporządkowania oddziaływań terapeutycznych dla dzieci z ASD. Publikacja zawiera także historyczne i aktualne koncepcje wyjaśniające genezę i przebieg ASD, przebieg i rozwój procesów przetwarzania sensorycznego oraz rozwój teorii umysłu. Zaprezentowane treści są źródłem wiedzy m.in. dla: terapeutów, nauczycieli, rodziców i członków rodzin dzieci z ASD, a także studentów psychologii, pedagogiki i logopedii planujących zaangażowanie zawodowe w rehabilitację dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Pozycja ta odpowie na potrzeby każdego Czytelnika chcącego lepiej rozumieć, bardziej akceptować i efektywniej wspierać osoby z ASD.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 21061.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21060.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 183-210.
Funding information note
Finansowanie: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again