22050
Book
In basket
Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym : aspekty ekonomiczne, finansowe i menedżerskie / Marian Gorynia. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 502, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(EEE - Ekonomia)
"Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym" to publikacja podzielona na siedem głównych części, z czterdziestoma rozdziałami. Na wstępie, autor przybliża pojęcie przedsiębiorstwa z perspektywy naukowej oraz jako podmiot realnej gospodarki. Czytelnik dowiaduje się, czym jest biznes międzynarodowy, jakie są jego cechy charakterystyczne oraz zapoznaje się z zagadnieniem ekspansji przedsiębiorstw zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym oraz mezoekonomicznym. Twórca nie pomija przeglądu koncepcji relacji międzynarodowych z perspektywy historycznej, jednocześnie omawiając współczesne teorie internacjonalizacji gospodarczej. Dużą uwagę przywiązuje się do strategii globalnej, jak również w zakresach: ekspansji przedsiębiorstw, konkurencyjności, marketingu czy finansów.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20236.XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 467-491. Indeks.
Target audience note
Dla wykładowców i studentów takich kierunków, jak międzynarodowe stosunki gospodarcze, biznes międzynarodowy, logistyka międzynarodowa, a także pracowników firm podejmujących współpracę gospodarczą z zagranicą.
Funding information note
Współfinansowanie: Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again