22406
Book
In basket
Przedsiębiorstwo w turystyce medycznej : kierunki rozwoju / Anna Maria Wiśniewska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 159 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Każdego roku w Polsce powstaje coraz więcej przedsiębiorstw, w tym świadczących usługi medyczne dla osób pragnących poprawić stan swojego zdrowia, lub zadbać o walory zewnętrzne, wybierając zabiegi relaksacyjne, poddając się zabiegom medycyny estetycznej lub chirurgii plastycznej w czasie wolnym od pracy. Wydłużanie się czasu wolnego, starzenie ludności a zarazem stopniowe bogacenie się społeczeństwa daje możliwości rozwoju i współpracy przedsiębiorstw, świadczących usługi turystyczne oraz medyczne, a pojawianie się nowego sprzętu wymuszana na przedsiębiorcach wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, wymianę sprzętu oraz szkolenie personelu. Istotne znaczenie ma również nawiązywanie współpracy pomiędzy podmiotami, może ona odbywać się w warunkach lokalnych (gmina) oraz w mikroregionach (województwo) aby turysta – również medyczny, mógł dojechać, swobodnie poruszać się po okolicy, korzystać z lokalnych atrakcji, poznać regionalną kuchnię oraz skorzystać z zabiegów poprawiających samopoczucie i walory estetyczne.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20153.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20152.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach [149]-155.
Target audience note
Dla przedsiębiorców i pracowników, którzy świadczą usługi w turystyce medycznej, przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych, a także studentów.
Funding information note
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again