22409
Book
In basket
Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi stanowi ważny i coraz częściej spotykany podmiot w rzeczywistości edukacyjnej. Czy współczesna szkoła, realizując kluczowe dla edukacji kompetencje, jest dla niego szansą rozwoju? W jaki sposób nauczyciel może stać się inspiratorem procesu uczenia się dziecka z dysfunkcjami - to zasadnicze pytania, jakie zostały postawione w książce. Szkoła - nauczyciel - uczeń: trzy obszary refleksji nad dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole ogólnodostępnej - jak nauczać skutecznie? Dziecko z dysfunkcją słuchu: "zdarzenie krytyczne" dla praktyki pedagogicznej Specyficzne trudności w uczeniu się jako przyczyna niepowodzeń szkolnych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 21065.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21064.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografie przy rozdziałach.
Funding information note
Współfinansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again