21979
Książka
W koszyku
Adresatami książki są bezpośredni i pośredni uczestnicy rynku sportu, a wszczególności zarządy, czlonkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra menedżerska, ludzie nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klubów sportowych, uczestnicy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu ekonomii i zarządzania sportem, studenci zarówno studiów licencjackich jak i magisterskich oraz doktorankich. Publikacja stanowi przyczynek do rozważań dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18903.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 173-185.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla zarządów, członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, dla menedżerów, ludzi nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klubów sportowych, dla studentów studiów licencjackich, magisterskich, doktorskich oraz szkół podyplomowych i szkoleń z zakresu ekonomii i zarządzania w sporcie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej