21979
Book
In basket
Adresatami książki są bezpośredni i pośredni uczestnicy rynku sportu, a wszczególności zarządy, czlonkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra menedżerska, ludzie nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klubów sportowych, uczestnicy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu ekonomii i zarządzania sportem, studenci zarówno studiów licencjackich jak i magisterskich oraz doktorankich. Publikacja stanowi przyczynek do rozważań dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18903.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 173-185.
Target audience note
Dla zarządów, członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, dla menedżerów, ludzi nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klubów sportowych, dla studentów studiów licencjackich, magisterskich, doktorskich oraz szkół podyplomowych i szkoleń z zakresu ekonomii i zarządzania w sporcie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again