22409
Book
In basket
Monografia Andreia Harbatskiego wpisuje się w nurt interdyscyplinarnych opracowań, podejmujących ważne kwestie rozwoju i wychowania człowieka. Zawarte w niej badania porównawcze – z wykorzystaniem metody historycznej do analizy i interpretacji rozwoju myśli antropologii pedagogicznej w starożytnej Grecji, średniowiecznej Europie oraz w Polsce, Niemczech i Rosji w czasach nowożytnych – stanowią interesujące poznawczo kompendium wiedzy umożliwiającej zapoznanie się z klasycznymi tekstami antropologicznymi i pogłębienie poglądów na przyrodę, społeczeństwo, wychowanie dzieci i dorosłych oraz zgodności ich istnienia i rozwoju.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19712.IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19711.IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 357-364.
Funding information note
Finansowanie: Wydział Pedagogiki i Psychologii (Uniwersytet w Białymstoku)
Language note
Wstęp i spis treści także w języku angielskim i rosyjskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again