22409
Book
In basket
Rozważania podjęte przez autorów w publikacji stanowią autorskie podejście do wybranych aspektów diagnozy edukacyjnej w zakresie wczesnego rozwoju dziecka oraz praktyki wczesnej edukacji. Przedstawione propozycje tematyczne zawierają zagadnienia wczesnej diagnozy rozwojowej, zabawy jako propozycji wspierającej rozwój dziecka a także tematy z obszaru związanego z kreatywnością nauczyciela jako niezbędnej kompetencji w pracy z uczniem. Podjęte tematy są jedynie próbą zwrócenia uwagi na wciąż istotne aspekty w realizacji podmiotowej roli ucznia, a także w projektowaniu i zarządzaniu różnorodnością w przestrzeni edukacyjnej.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18522.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy pracach.
Language note
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again