22409
Książka
W koszyku
Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach, zorientowane na ciągły rozwój i realizację procesów uczenia się. W konsekwencji pojawia się konieczność wprowadzania nowych sposobów i koncepcji zarządzania, pozwalających organizacjom wykorzystywać wiedzę, wzmacniać kluczowe kompetencje i rozwijać umiejętności pracowników, wspomagać organizacyjne uczenie się, jak również budować swój wizerunek. Obserwacja praktyki pozwala stwierdzić, że o wynikach organizacji gospodarczych w znacznej mierze decyduje czynnik ludzki. Współczesne organizacje muszą podejmować więc działania związane z kształtowaniem oraz efektywnym wykorzystaniem kapitału intelektualnego, którego podstawę zawsze stanowi wiedza jej pracowników i kierownictwa. To pracownicy danego podmiotu gromadzą wiedzę, wzbogacają ją o własne doświadczenia, przetwarzają i decydują o stopniu i sposobie jej wykorzystania. Zatem dla rozwoju organizacji istotne jest, aby wiedza, zdolność oraz chęć uczenia się pracowników organizacji były jak największe.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18505.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Część tekstu w języku angielskim. Streszczenie w języku angielskim, polskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej