22409
Książka
W koszyku
Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że w obszarze diagnozy ucznia zdolnego pojawia się kilka specyficznych problemów. Pierwszy z nich to problem z doborem jasnych i zgodnych z wiedzą teoretyczną kryteriów uznania ucznia za zdolnego. Najczęściej za takiego ucznia uważa się dziecko osiągające wysokie wyniki w nauce. W rezultacie głównym kryterium uznania dziecka za zdolne pozostają oceny i sukcesy szkolne. Takie ujęcie zdolności nie jest zgodne z klasycznym rozumieniem tego zjawiska.
Pliki multimedialne:
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. z ekranu tyt.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 195-204.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Unia Europejska
Uwaga dotycząca wymagań systemowych
Tryb dostępu: online.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej