22409
Book
In basket
Znaczny odsetek uczniów wykazuje niepełną sprawność ruchową oraz niestabilność postawy. Badania wskazują na bezpośredni związek pomiędzy niedojrzałością układu ruchowego a osiągnięciami w szkole. Jak sobie z tym radzić? Praktyczny przewodnik zawierający informacje na temat prawidłowości w rozwoju ruchowym dziecka i jego powiązań z uczeniem się. Autorka pokazuje związek pomiędzy takimi wskaźnikami, jak: koordynacja wzrokowo-ruchowa, kontrola postawy a gotowością dziecka do nauki. Publikacja zawiera narzędzia pozwalające na ocenę aktualnego poziomu rozwoju motoryki dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym, a także kompletny program rozwoju ruchowego. Dzięki odpowiedniemu wsparciu oraz szkoleniom nauczyciele oraz inni specjaliści mogą nauczyć się, jak rozpoznawać oznaki opóźnienia rozwojowego, aby dziecko mogło być skierowane do odpowiedniego terapeuty albo też objęte programem ćwiczeń. Książka stanowi zestaw narzędzi pozwalających: rozpoznać, u których dzieci występują niedojrzałe odruchy; wprowadzić program ćwiczeń fizycznych i ocenić wyniki.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18568.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18567.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginalny: Assessing neuromotor readiness for learning : the INPP developmental screening test and school intervention programme, 2012
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again