22409
Book
In basket
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytelnika za ręką przez cały proces przygotowania biznesplanu. W kolejnych krokach omawia m.in. elementy modelu, proces tworzenia studium wykonalności i biznesplanu, plan strategiczny, plany dziedzinowe i plan finansowy. Dodatkowo na stronie internetowej autora są dostępne pliki elektroniczne umożliwiające przygotowanie biznesplanu oraz symulację różnych jego wariantów. Książka w połączeniu z tymi narzędziami pozwala nawet najmniejszej firmie opracować profesjonalny biznesplan, konieczny np. przy staraniu się o kredyty bankowe czy dofinansowanie z funduszy unijnych. Poradnik jest napisany prostym i przystępnym językiem.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18346.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20780.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20779.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony: 267-268.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again