22409
Book
In basket
Zbiór ten wzbogaca wiedzę na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych dzieci i młodzieży, zaznajamia z wynikami badań diagnostycznych przeprowadzonych wśród uczniów, z opiniami nauczycieli o uczniach mających specjalne potrzeby edukacyjne, wreszcie z badaniami procesu dydaktycznego. Artykuły skłaniają do głębszej refleksji nad tym, jak pracować z dziećmi i młodzieżą o specjalnych potrzebach edukacyjnych, dostarczają przykładów metod i form tej pracy oraz wzorów postępowania dydaktycznego (zarówno w zespole klasowym, jak i indywidualnych). Wartością licznych artykułów jest poza walorami teoretyczno-poznawczymi i praktycznymi przybliżenie przez autorów warsztatu metodologicznego (programowania badań, narzędzi badawczych, specjalistycznej bibliografii), a przede wszystkim otwieranie na dialog nauczycieli różnych przedmiotów, pedagogów szkolnych, rodziców, kuratorów w trosce o holistyczny rozwój uczniów. Rekomendując tom do druku, wyrażam przekonanie, że zainteresuje on szerokie grono odbiorców oraz zainspiruje do kontynuowania badań i poszukiwania skutecznych form pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. (Z recenzji wydawniczej prof. UŚ dr hab. Heleny Synowiec)
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17969 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19498.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19497.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again