22037
Book
In basket
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku (Witold Kowal).
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20970.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing del gusto : la guida completa per promuovaere i prodotti tipici e i servizi di ristorazione e organizzare eventienogastronomici, 2015
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 310-311.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again