22408
Książka
W koszyku
Strategic management / Richard Lynch. - Ninth edition. - Los Angeles : SAGE Publications, 2021. - XXV, 739 stron : kolorowe ilustracje ; 27 cm
New to SAGE, the 9th edition of this comprehensive core textbook builds on its global perspective and approachable written style, that explores the key concepts within a clear and logical structure. Lynch guides students through 19 chapters, with updated case studies and pedagogy to support the modern business and management student from start to finish. Including: - Learning Outcomes - Case Studies, Strategy Cases & Exhibits - Key Strategic Principles & Definitions - Strategic Project Guide - Critical Reflection & Summary - Questions - Further Reading, Notes & References Continuous contrast between prescriptive and emergent views of strategy highlights the key debates within the discipline, whilst an emphasis on practice throughout the book encourages students to turn theory into practice
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21550.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Previous edition: Harlow: Pearson Education, 2018.
Uwaga dotycząca bibliografii
Includes bibliographical references and index.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej